Copywriting

Tekst is al sinds jaar en dag hét middel om iets te verkopen. Is het niet als ondersteuning van fotografie of video, dan wel als verkoopmiddel an sich. Aankaarten, interesseren en overtuigen. En dat met maar 26 tekens.

Gewoon je copy gebruiken

Copy is overal: op websites en social media, maar ook in tijdschriften en langs de snelweg. Je kunt er niet omheen. En ook al wordt video steeds belangrijker, copywriting is nog steeds een essentieel element binnen goede (content)marketing. Waarom zouden er anders nog boeken uitkomen en niet alleen maar films? Goede copywriting kan een boodschap op unieke en overtuigende wijze overbrengen. En dan maakt het niet uit wat die boodschap precies is.

Tone-of-voice

Welke tone-of-voice − de stijl waarin je als bedrijf communiceert met je doelgroep, klanten en volgers − je hanteert, zal afhangen van de markt waarin je je bevindt. Zo zal een smoothiebar op een andere manier communiceren dan een advocatenkantoor. Maar of je nu formeel of informeel wilt communiceren, wij kunnen je helpen. Onze teksten zijn wervend en zetten aan tot actie. Kortom: ze vertellen een verhaal. En ons maakt het niet uit met welke tone-of-voice we jouw verhaal moeten vertellen. Echt niet.

Correcte en formele teksten trachten wij zo spoedig mogelijk voor u te bewerkstelligen middels ons uitmuntende arsenaal aan vakjargon en ons exorbitante grammaticale compendium. Of misschien wil je wel wat Mokumse branie in je teksten verwerken. Makkie. Kunnen we gewoon voor je fiksen, pik. Opzouten met die museale teksten, da’s toch geen porem meer?

Soorten copy

Of je nu op zoek bent naar copywriters voor je webteksten, blogs of je offline communicatie, bij ons ben je aan het juiste adres. We pennen moeiteloos een engagerend verhaal voor je offline campagnes, maar ook online staan we ons mannetje. Of vrouwtje.

Onze tekstschrijvers werken op het gebied van online copy nauw samen met ons SEO-team. Zo doen onze SEO-specialisten onderzoek naar de zoekwoorden waarop jouw website, blog of artikel kan worden gevonden, waarna onze tekstschrijvers aan de haal gaan met deze zoekwoorden. Zo zorgen we dat je tekstuele content lekker leest, de boodschap overbrengt en goed wordt gevonden in de Google zoekresultaten. Copy that?

Contact

Imgerd Friso

Contentmanager

(020) 261 89 39
contact@performancedepartment.nl