STARTER

De doelgroep die jij aan wilt spreken vindt jou niet zomaar. Daarom is het voeren van een online strategie van essentieel belang voor de levensvatbaarheid van de onderneming. Er is een duidelijke doelstelling nodig en er moet worden nagedacht over een benadering die het beste aansluit op het gewenste resultaat. Online marketing kan je hier op verschillende manieren bij ondersteunen. Budget kan als starter een struikelblok zijn, maar als je duidelijk krijgt dat het je nog meer op kan leveren, is het de investering waard.

BELANGRIJKE VRAGEN

Wat zijn je bedrijfsdoelstellingen?

 

Wie is je doelgroep?

 

Wie zijn je concurrenten? En zit daar verschil in tussen off- en online?

 

Wat is jouw USP?

 

Hoe onderscheiden we onszelf van de competitie op de lange termijn

Waar bevindt de doelgroep zich online? En hoe groot is deze? Hoe ga ik de doelgroep daar bereiken?

 

Over welke kanalen en middelen beschik ik om de doelgroep te bereiken?

 

Zijn er bepaalde trends en ontwikkelingen waar ik op in kan spelen?

 

Wat is het budget dat ik hierbij nodig denk te hebben?

Sparren over jouw situatie?

 

020-2618939