SEO

De lijstaanvoerder worden in Google, dat is de droom. Wij helpen jouw website te optimaliseren voor betere vindbaarheid.

 

SEO

De lijstaanvoerder in de Google ranking zijn, dat is de droom. Maar doordat elke organisatie er zo druk mee in de weer is, lijkt het vrijwel onmogelijk. Maar niets is wat het lijkt. Het enige dat je nodig hebt zijn de juiste ingrediënten. En dat zit bij ons wel snor. Door een harmonieuze samenwerking tussen de SEO-specialisten en de tekstschrijvers, zorgen wij dat jij een hoge positie binnen de organische zoekresultaten van Google weet te veroveren.

De kans is groot dat je het begrip SEO de afgelopen tijd wel voorbij hebt horen komen. SEO staat voor Search Engine Optimization en draagt bij aan een stijging van kwalitatief webverkeer. Hierdoor is een juiste SEO-strategie onmisbaar voor een goede website. Vooral omdat zo’n 70 procent van de Google-gebruikers klikt op onbetaalde zoekresultaten − ook wel organische zoekresultaten genoemd. En jouw vindbaarheid in deze organische zoekresultaten wordt, je raadt het al, bepaald door je SEO.

Een uitgebalanceerde SEO-strategie die zorgt voor een effectieve, en vooral langdurige vindbaarheid. Dat gaan we voor je regelen. En dat doen we aan de hand van een aantal essentiële SEO-pijlers.

SEO-pijlers

Met SEO pakken we elk belangrijk onderdeel van jouw website aan. En omdat wij geen geheimen voor je hebben, gaan we je vertellen welke pijlers dit zijn: content, techniek en linkearning. De uitleg per pijler vind je hieronder:

  • Content: we zorgen dat jouw content zo is geschreven dat zoekmachine-gebruikers je site goed kunnen vinden.
  • Techniek: een technisch goed werkende website zal je positie binnen Google versterken.
  • Linkearning: sterke links van en naar jouw website laten Google zien dat je een autoriteit bent binnen jouw markt, waardoor een hogere ranking wordt gerealiseerd.

Hoe zetten we SEO voor jou in?

Content, techniek en linkbuilding. Het klinkt allemaal mooi, maar wat gaan we nu precies voor je doen als we een SEO-traject met elkaar aangaan? Belangrijk om te weten is dat SEO geen eenmalige actie is, maar een proces voor de lange termijn. Dus hopelijk heb je geen bindingsangst. Enfin, allereerst onderzoeken we de huidige status van de SEO-pijlers: we kijken hoe goed je website gevonden wordt, wat de technische aspecten van je website zijn en hoe de linkearning in elkaar steekt. Nadat we een helder beeld hebben gekregen over hoe jouw site scoort op de drie SEO-pijlers, kunnen we concreet voor je aan de slag. En aan de slag betekent dat onze SEO-specialisten gaan:

  • Onderzoeken welke zoekwoorden voor jouw onderneming, dienst of bedrijf relevant zijn, waarna onze tekstschrijvers met deze zoekwoorden aan de haal gaan.
  • Zorgen dat jouw site technisch perfect op orde is. Laadt de site snel genoeg? Is de navigatiestructuur van de site helder? En worden alle pagina’s door Google gelezen zodat je vindbaar bent op alle relevante content? zijn vragen die we onszelf stellen.
  • Zorgen dat er links op relevante blogs en sites worden geplaatst, zodat je bezoekers krijgt die ook echt wat met jouw merk hebben. Door continu inkomende en uitgaande links van jouw site in de gaten te houden, bouw je een krachtig zogeheten linkprofiel op.

 

Het spreekt voor zich dat SEO een continu proces van optimalisatie is, waarbij structurele vindbaar van jouw site ons doel is. En omdat SEO niet het meest simpele onderdeel binnen online marketing is, snappen we heel goed dat je nog het een en ander wilt weten. Dus, heb je vragen, ben je benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen of hebben we je al overtuigd? Bel ons, dat vinden we alleen maar leuk.

Contact

Hessel Middendorp

SEO specialist

020-2618939
contact@performancedepartment.nl